κουνελια νανακια τιμες
Λίγες μέρες πριν, στο τελευταίο – για το 2018 - Διοικητικό Συμβούλιο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά, συμβούλιο εγκρίσεως του προϋπολογισμού και του προγραμματισμού δράσεων για το 2019, οΓιάννης Βουτσινάς, πραγματοποίησε έναν αναλυτικό απολογισμό – παρουσία και επισήμων προσκεκλημένων της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά - για το 2018, προκειμένου να ενημερωθούν, τόσο τα μέλη του Δ. Σ. του Ε. Ε.Π. όσο και οι επαγγελματίες – μέλη του, για το τι συνέβη τους 12 πρώτους μήνες της νέας διοίκησης.
η κλιση του βαλλω
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο Γιάννης Βουτσινάς, ανέφερε πως πρώτο μέλημά του από τη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων του και την επίσημη ενημέρωσή του, ήταν, η διοικητική και λειτουργική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου, καθώς αυτή θα μπορέσει να εξασφαλίσει την εύρυθμη και αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών προς τα μέλη του ΕΕΠ, αλλά πολύ περισσότερο, θα θωρακίσει τις πράξεις του ΕΕΠ, οι οποίες οφείλουν και πρέπει να είναι σύμφωνες με το νέο επιμελητηριακό νόμο.
Θύμησε σε όλους, ότι στόχος της διοίκησής του είναι, η συνεχής και επιτυχής συνεργασία μεταξύ όλων εκείνων που αποτελούν τα δομικά συστατικά του ΕΕΠ, ήτοι η Διοίκηση, όλοι οι υπάλληλοι, οι εξωτερικοί συνεργάτες, τα Μέλη-επαγγελματίες και βεβαίως η ίδια η κοινωνία, από την οποία όλοι προέρχονται και από την οποία συντηρείται το επιχειρείν, ισχυροποιείται η οικονομία, άρα και το ίδιο το επιμελητήριο.
Σε αυτήν την κοινωνία οφείλονται πολλά. Και αυτή η κοινωνία υπάρχει σε όλο το βραχυπρόθεσμο, αλλά και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό του ΕΕΠ για τα επόμενα χρόνια έως το 2021.
Στην επιτυχή αυτή προσπάθεια τον πρώτο χρόνο, συνέβαλαν καθοριστικά οι στοχευμένες αποφάσεις και ενέργειες της Διοικητικής Επιτροπής - που αποτελούσαν υλοποίηση του προγράμματος του επιμελητηριακού συνδυασμού Βουτσινά-, οι εξειδικευμένοι εξωτερικοί συνεργάτες που συνέδραμαν στο έργο της διοίκησης, η στήριξη από πλευράς και των δύο υπόλοιπων επιμελητηριακών παρατάξεων του ΕΕΠ και βεβαίως το στελεχιακό δυναμικό του Επιμελητηρίου, που ανταποκρίθηκε στις κατευθυντήριες γραμμές που εξ αρχής έθεσε ως αδιαπραγμάτευτο όρο ο νέος πρόεδρος Γιάννης Βουτσινάς.
Αν μπορούσαμε να συνοψίσουμε σε γενικές γραμμές το πλούσιο έργο δημιουργιάς των νέων λειτουργικών και διοικητικών υποδομών της διοίκησης Βουτσινά, θα αναφέραμε τα παρακάτω:
- Συμμετοχή σε Συλλογικά Όργανα και εκλογή Αντιπροσώπων ΕΕΠ
- Διασφάλιση της ορθής - και βάσει του νόμου - λειτουργίας του ΕΕΠ
- Οριοθέτηση του πλαισίου συνεργασίας μεταξύ της Διοίκησης και των υπηρεσιακών παραγόντων, προς ένα ευέλικτο και αποδοτικό μοντέλο διακυβέρνησης
- Εκπαίδευση του προσωπικού και χρήση των νέων τεχνολογιών από όλους
- Οι υπάλληλοι μπορούν και πρέπει να γίνουν αποτελεσματικότεροι και αποδοτικότεροι. Κατ’ επέκταση το ίδιο το Επιμελητήριο!
- Νομική και λογιστική Θωράκιση του ΕΕΠ
- Τήρηση Κανόνων Ασφαλείας
- Τακτοποίηση χρονιζουσών εκκρεμών υποθέσεων
- Βελτίωση στο μέγιστο δυνατό βαθμό της οργάνωσης των αρχείων του ΕΕΠ
- Δημιουργία ενός αποτελεσματικότερου μηχανισμού είσπραξης των οφειλουμένων, αφού προηγουμένως γίνει η πλήρης καταγραφή τους
- Απόκτηση Διαχειριστικής Επάρκειας τύπου Β και τύπου Γ. Η έναρξη της διαδικασίας ξεκίνησε με την απόφαση της Δ. Ε. (20/03/2018) και ολοκληρώθηκε επιτυχώς, καλύπτοντας όλα τα απαραίτητα βήματα, που οδήγησαν στη θετική αξιολόγηση, λαμβάνοντας τη σχετική βεβαίωση από τον αρμόδιο δημόσιο φορέα πιστοποίησης τον Οκτώβριο του 2018
- Εκπαίδευση προσωπικού στους τρόπους διαχείρισης διαγωνιστικών διαδικασιών και εφαρμογής του συστήματος συγχρηματοδοτούμενων έργων, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1429. (Συν. Δ. Ε. 20/03/18 & Συν. Δ. Σ. 20/03/18)
- Τελική φάση απόκτησης Πιστοποιητικού ISO 9001:2015 για τη Διαχείριση Ποιότητας, τη συμμετοχή σε συνχρηματοδοτούμενα έργα και τη Διαχειριστική Επάρκεια
- Αλλαγή Λογισμικού Συστήματος στο Λογιστήριο
- Αλλαγή Λογισμικού Συστήματος στο Μητρώο
- Έως το τέλος του 2018 δημιουργία και εφαρμογή Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου για διανομή εισερχομένων εγγράφων με ταχύτερο και οικονομικότερο τρόπο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου